Facebookbudget met 10% tot 300% terugverdienen
Online bootcamp voor resultaat!
Geen tijd om leads na te bellen?
Nemen leads niet op?
Bel jij de lead niet?
Gelul!
Stap 1: online-marketing
Stap 2: Leads bellen
Stap 3: Proefles
Stap 4: Nieuwe klant start
Deze online training, is praktisch.
Jij gaat bellen, het geeft je zelfvertrouwen, de juiste mindset en resultaat.
Bellen met een afspraak en nieuwe leden als resultaat.
Leerzaam en ik heb hierdoor een andere kijk gekregen op onze manier van ‘helpen’. En nieuwe motivatie om nieuwe leads te bellen
Marjet ten Dolle, Personal Switch
Iris is een gedreven en oprechte onderneemster. Door haar achtergrond en eigen ervaring weet ze waar ze over praat, maar vooral hoe dit op een simpele manier over te brengen aan jou als klant. Ze is rechtdoorzee wat ik persoonlijk een prettige eigenschap vind, je weet direct wat je aan haar hebt. Haar skills werpen direct zijn vruchten af als je er actief mee aan de gang gaat.
Sabine Leijten, de Koelkastcoach
Investering: € 250 voor 6 maanden toegang in deze online sales training
Bedankt Iris voor de geweldige salestraining bij SAMM, we hebben ontzettend veel van je geleerd.
Monique van Boxel, SAMM Dongen
Nuttige tips, trucs en inspiratie mogen ontvangen. Dank je wel Iris
Hannes de Boer, Bodytec Drachten
Jarenlang heb ik voor andere bedrijven telefonisch verkocht, afspraken gemaakt en offertes uitgebracht. Als de klant maar over de drempel kwam of ik kon langs gaan bij de klant was de verkoop zo gedaan, maar daarvoor moest ik wel eerst aan tafel komen.
In 2017 startte we vanuit huis een trainingstudio en deden daarvoor een flinke investering. De vraag was hoe krijg je dan in de eerste maand al genoeg klanten om je kosten te dekken? Ik besloot online-marketing in te zetten en daarmee was de rekensom veranderd. Nog meer klanten nodig om break-even te draaien.
De leads kwamen binnen en ik begon enthousiast met bellen. Na 3 x een ‘nee’ ging ik wat anders doen en excuses bedenken. ‘Ze zijn nu toch aan het werk en kunnen niet opnemen’, ‘de volgende zit vast ook in de uitkering’, ‘het is vast een slechte lead’ of erger nog ik ging de naam van de lead eerst online opzoeken en dan bepalen of ze wel of niet geïnteresseerd zouden zijn. Ook bleef ik de marketing-campagne aanpassen want die moest toch echt anders om betere leads binnen te krijgen, maar dit was ook niet de oplossing.
Op dat moment ging ik uitrekenen wat een lead me eigenlijk kostte! Ik schrok en ben doelen gaan stellen en daar cijfers aan gehangen. Ik had een doel en de juiste mindset!
De ene naar de andere lead schreef ik in voor een afspraak, het aantal klanten steeg enorm en ik kreeg plezier in het ‘scoren’ van leads. Binnen 7 maanden hadden we het maximum bereikt. We hadden een leden stop. Dit gaf me de positie om te experimenteren met leads en deze ‘luxe’ heb ik gebruikt om het salesproces tot in de puntjes uit te werken. Daar kun jij van profiteren.
Wil je al mijn tips, trucs en structuur voor een om leads in te plannen in de afspraken agenda? Wil jij ook doelen stellen om plezier te krijgen in je leads bellen? Begin vandaag nog en laat mij jou inspireren en motiveren om leads te bellen. Schrijf je hier in!
Ik help je graag verder